Skolan ett tidsfördriv som dödar.

Klockan är 08.46 sådär lagomt okristligt tidigt på morgonen. Men trots det så är jag så illa tvungen att vara vaken, och
inte nog med att  vara vaken jag måste sitta i en skola och plågas långsamt till döds.
Tisdag, ja för eran informations skull är det tisdag idag. Tisdag = textkommunikation. Japp jag har lektion nu men jag är busig och sitter och skriver blogg ist för att göra nytta. Hejja mig!
Nu är klockan 08.50 HELA FYRA MINUTER HAR GÅTT AV MITT LIV! ibland tycker jag tiden rinner iväg lite läskigt fort.
Tiden liksom bara fortsätter att gå medens jag sitter i skolan och dör (Tyck synd om mig jag är ensammast i sverige :*)
Idag kommer jag ägna sex timmar åt att sitta innan för dessa fyra väggar som jag anser vara värsta helvetet på jorden.
Okej fyra väggar, jag tror det finns fler väggar på den här skolan, men jag är tyvärr för lat för att orka räkna dem så vi säger att det är fyra väggar, fyra fula väggar dessutom.
Men orka ägna ungifär sex timmar dagligen åt att vara på en plats man verkligen hatar. Jag menar 5 x 6 = 30 timmar i veckan! Fatta att jag ägnar mer än ett dygn i veckan åt skolan. Det är sjukt. Jag tycker faktiskt att det borde vara olagligt.
Nej man borde typ spränga alla skolor i luften. Någon som kan lära mig hur man gör atombomber?
Nu har jag ägnat hela 12 minuter åt att skriva det är väldigt onödiga inlägget. Nu borde jag ägna resten utav de 21 minutrarna som är kvar av min lektion åt att göra någon nytta.
Så puss hej!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag gillar det med fyra väggar. Och fin uträkning där. Men du vet om att 5x6=30, va? xD

2008-09-16 @ 09:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0